loading...
سایت طرفداران باشگاه لیورپول
محمدرضا خرم روز بازدید : 45 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

باشگاه لیورپول در یک حرکت تعجب آور به مدافع چلسی پیشنهاد داده است ، اشلی کول که در تابستان یک بازیکن آزاد است لیورپول قصد دارد آن را به آنفیلد انتقال دهد .
اشلی کول که در فصل جدید تلاش کرده است تا بتواند منظم در تیم بازی کند ولی سرمربی جدید این تیم خوزه مورینیو ترجیح داده است که از آزپیلیکوئتا استفاده کند.
این بازیکن 33 ساله ترجیح داده است تا تیم را ترک کند و به دنبال چالش جدیدی در لیگ آمریکا باشد .

ژابی آلونسو هافبک با تجربه تیم رئال مادرید از تمدید قرارداد خود با این باشگاه سر باز زده است . این بازیکن قرار است این باشگاه را ترک کند و این بهترین موقعیت برای سران لیورپول است تا مجددا وی را به آنفیلد بازگردانند . آلونسو نیز علاقه خود را برای انتقال به آنفیلد اعلام کرده است ولی وی در مصاحه خود گفت : من آنفیلد را دوست دارم ولی نباید انتظار داشته باشم که همانند گذشته به من علاقه نشان دهند . من در اوضاع بد باشگاه را ترک کردم و بازگشت به آنفیلد برای من مشکل است . آنفیلد همیشه در قلب من جا دارد .

لیورپول در فصل گذشته یک پیشنهاد برای انتقال پدرو ارائه داد ولی این پیشنهاد در کم تر از یک هفته رد شد . مجددا در هفته ی گذشته نگاه خود را به سوی باشگاه بارسلونا دوخت و در هفته جاری پیشنهاد رسمی خود را ارائه داد ولی این پیشنهاد توسط باشگاه بارسلونا رد شد . پدرو اعلام کرد که از بازی در بارسلونا راضی است و قصد ترک این تیم را ندارد .

به نقل از سایت اینساید فوتبال ، باشگاه فوتبال لیورپول در نظر دارد تا میتروگلو بازیکن تیم المپیاکوس یونان را به خدمت بگیرد . قیمت ارائه شده المپیاکوس 30 میلیون یورو می باشد و باشگاه لیورپول برای رقابت با اینتر و دورتموند باید این رقم را پرداخت کند . ولی میتروگلو قرار است مجددا قرارداد خود را با باشگاه تمدید کند  . این مهاجم 25 ساله در لیگ اروپا درخشش فوق العاده ای داشت .

به نقل از سایت رسمی Mail online انتقال محمد صلاح به احتمال 99% در ژانویه انجام خواهد شد . این مهاجم مصری توسط سران بازل 12 میلیون پوند قیمت گذاری شده است . تاتنهام و موناکو نیز به دنبال این بازیکن 21 ساله هستند .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من محمد رضا خرم روز به عنوان مدیر سایت طرفداران باشگاه لیورپول در ایران تلاش میکنم تا اخبار باشگاه لیورپول را به اطلاع شما هواداران باشگاه محبوب لیورپول برسانم. از همه خواهش میکنم در نظرات خود به تیم های دیگر توهین نکنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام تیم لیگ جزیره بیشتر متنفرید؟
    با توجه به این که احتمال رفتن سوارز از لیورپول زیاده شما چه بازیکنی را جایگزین او میدانید؟
    شما از کدام بازیکن لیورپول بیشتر خوشتان می آید؟
    با توجه به نقل و انتقلات ژانویه به نظر شما لیورپول در چه پستی به بازیکنان بیشتری احتیاج دارد؟
    شما طرفدار کدام تیم ملی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 439
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 4,824
  • بازدید کلی : 163,796