loading...
سایت طرفداران باشگاه لیورپول
محمدرضا خرم روز بازدید : 151 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

وقتی‌ از براندن راجرز در مورد قضاوت داور در بازی سیتی برابر لیورپول که با پیروزی ۲ - ۱ آبی‌ها به پایان رسید، سوال شد، این مربی‌ گفت: "می‌‌خواهید از کجا شروع کنم؟ فکر کردم هیچ تصمیم نمی‌‌گیریم. داور خط حتی روی رنگ بندی مناسب چمن هم نبود."

به گزارش اسکای اسپورتس، راجرز ادامه می‌‌دهد: "وقتی‌ شما در چنین سطحی هستید، باید تصمیم درست را بگیرید. وی موقعیت تک‌ به تک‌ را از ما گرفت. در جایی‌ دیگر لسکات روی سوارز خطا کرد و ضربه آزاد گرفته نشد. یک موقعیت پنالتی مشکوک هم بود که سوارز بخاطر کشیدن شدن پیراهنش نتوانست بپرد. امیدوارم دیگر یک داور منچستری در بازی لیورپول و منچستر قضاوت نکند (اشاره به محل زندگی‌ داور که منچستر بود)."

این مربی‌ در مورد شاگردانش می‌‌گوید: "به آنها افتخار می‌‌کنم. فکر می‌‌کردم از پسش بر می‌‌آییم اما داوران جلو این کار را گرفتند. نمی‌‌خواهم که عملکرد تیم را پنهان کنم. هیچگاه از داوری صحبت نکردم اما احساس می‌‌کنم در این مورد باید از بازیکنان حمایت کنم. داوران اشتباه کردند و فکر می‌‌کنم چنین اشتباهی‌ در چنین سطحی از بازی نباید رخ دهد. این یک بازی بزرگ بود."

سرمربی لیورپول می‌‌گوید آنها در مقابل حریفی که مدعی جدی قهرمانی است، بسیار خوب عمل کردند: "سطح بازی ما بالا بود. شانس‌هایی‌ داشتیم که تبدیل به گل نکردیم. آنها تیم بسیار خوبی‌ به نظر می‌‌رسند که بهترین بازیکنان دنیا را دارند. ناراحت هستیم که چرا بازی را نبردیم. حتی به باخت فکر هم نکرده بودیم. اعتماد به نفس و اعتقاد بالایی‌ از خود نشان دادیم و گٔل فوق العاده‌ای زدیم اما از گلی که دریافت کردیم هم می‌‌توانیم نکات زیادی یاد بگیریم."

راجرز از تجربه تماشای بازی سیتی و بایرن مونیخ می‌‌گوید: "در بازی با بایرن اینجا بودم. با اینکه ۳ - ۱ باختند اما گل فوق العاده‌ای زدند. فکر می‌‌کنم مردم تیم ما را به چشم تیمی که در حال پیشرفت است خواهند دید. هدف اصلی‌، حضور در جمع ۴ تیم برتر است. این چیزی است که باشگاه برای مدت طولانی به دنبال آن بوده است. امسال نشان دادیم که امیدوار هستیم به آن برسیم. عملکرد ما در این بازی و بازی با تاتنهام نشان می‌‌دهد که لیاقت حضور در لیگ قهرمانان را داریم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من محمد رضا خرم روز به عنوان مدیر سایت طرفداران باشگاه لیورپول در ایران تلاش میکنم تا اخبار باشگاه لیورپول را به اطلاع شما هواداران باشگاه محبوب لیورپول برسانم. از همه خواهش میکنم در نظرات خود به تیم های دیگر توهین نکنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام تیم لیگ جزیره بیشتر متنفرید؟
    با توجه به این که احتمال رفتن سوارز از لیورپول زیاده شما چه بازیکنی را جایگزین او میدانید؟
    شما از کدام بازیکن لیورپول بیشتر خوشتان می آید؟
    با توجه به نقل و انتقلات ژانویه به نظر شما لیورپول در چه پستی به بازیکنان بیشتری احتیاج دارد؟
    شما طرفدار کدام تیم ملی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 439
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 4,833
  • بازدید کلی : 163,805