loading...
سایت طرفداران باشگاه لیورپول
محمدرضا خرم روز بازدید : 24 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

لوئیس سوارز با 11 گل برای اروگوئه، مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقف آمریکای جنوبی را به عنوان آقای گل به پایان رساند. غلی رغم این کار بزرگ، مهاجم لیورپول اذعان می کند که در طول سال گذشته بازیکنانی نظیر مسی، رونالدو و ریبری دستاوردهای بزرگتری نسبت به او داشته اند.

سوارز به ایستگاه رادیویی 890 مونت ویدئو گفت: "از اینکه در لیست نامزدهای دریافت توپ طلای فیفا قرار گرفته ام، احساس غرور می کنم، اما فکر می کنم بازیکنان دیگری بالاتر از من وجود دارند. اگر قرار باشد انتخاب کنم، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و فرانک ریبری گزینه های من خواهند بود."

مهاجم قرمز ها در مورد دیدار پلی آف جام جهانی 2014، میان اروگوئه و اردن که در همین ماه برگزار خواهد شد، گفت:

"آنها [اردن] هرگز به جام جهانی صعود نکرده اند و این بهترین فرصتی است که داشته اند. اروگوئه در فرم خوبی قدم به بازی پلی آف خواهد گذاشت. ما در کل هیچ کدام از رقبا را دست کم نخواهیم گرفت اما برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل، بسیار خوشبین هستیم."

سپس این بازیکن اعلام کرد که از حضور در لیورپول و تشکیل زوجی فوق العاده با دنیل استوریج، احساس راحتی و خوشحالی می کند:

"لیگ برتر به خاطر ورزشگاه ها، جو حاکم بر آن و تماشاگرانی که فوتبال را سرگرم کننده تر می کنند، بهترین لیگ دنیاست."

او در مورد دیدار پیش روی تیمش مقابل آرسنال نیز گفت: "برای حفظ روند کنونی تیم، این دیدار کلیدی خواهد بود. می خواهیم مطمئن شویم که فصل خوبی برای ما خواهد بود."

در پایان او در مورد شایعاتی که از علاقه رئال مادرید برای جذب وی در نقل و انتقالات زمستانی خبر می دهند، گفت: "مطلقاً هیچ اطلاعی در این مورد ندارم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من محمد رضا خرم روز به عنوان مدیر سایت طرفداران باشگاه لیورپول در ایران تلاش میکنم تا اخبار باشگاه لیورپول را به اطلاع شما هواداران باشگاه محبوب لیورپول برسانم. از همه خواهش میکنم در نظرات خود به تیم های دیگر توهین نکنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام تیم لیگ جزیره بیشتر متنفرید؟
    با توجه به این که احتمال رفتن سوارز از لیورپول زیاده شما چه بازیکنی را جایگزین او میدانید؟
    شما از کدام بازیکن لیورپول بیشتر خوشتان می آید؟
    با توجه به نقل و انتقلات ژانویه به نظر شما لیورپول در چه پستی به بازیکنان بیشتری احتیاج دارد؟
    شما طرفدار کدام تیم ملی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 439
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 313
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 999
  • بازدید ماه : 1,611
  • بازدید سال : 6,281
  • بازدید کلی : 165,253