loading...
سایت طرفداران باشگاه لیورپول
محمدرضا خرم روز بازدید : 53 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

مهاجم اروگوئه‌اي ليورپول از پيروزي ارزشمند آنفيلدي‌ها برابر تاتنهام خوشحال است. او گفت در ليورپول تنها يک کاپيتان وجود دارد و او هم استيون جرارد است.


ليورپول در هفته شانردهم ليگ برتر انگليس دست به کار بزرگي زد و با نتيجه 5 بر صفر تاتنهام را در وايت‌هارت‌لين، ورزشگاه خانگي تيم لندني از پيش رو برداشت تا با 33 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به چلسي به رده دوم جدول رده‌بندي بازگردد.

به گزارش ايسنا،ليورپول در اين ديدار استيون جرارد را در اختيار نداشت و اين لوئيس سوآرز بود که بازوبند کاپيتاني را بر بازو بست. سوآرز در اين ديدار هم عملکرد بسيار خوبي داشت و دو گل هم به ثمر رساند. او پس از پايان بازي گفت: از اين پيروزي ارزشمند خارج از خانه خوشحال هستم. در بازي امشب از فرصت‌هاي خود نهايت استفاده را برديم و 5 بار دروازه حريف را باز کرديم. بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و شايسته کسب پيروزي بوديم. اميدوارم که در ديدارهاي آينده هم با اين اقتدار ظاهر شويم و نتايج خوبي را برابر حريفان بزرگ خود کسب کنيم.

سوآرز در ديدار برابر تاتنهام براي نخستين بار بازوبند کاپيتاني قرمزپوشان آنفيلد را بر بازو بست. او درباره اين سوال که چه احساسي از بستن بازوبند کاپيتاني ليورپول داشت، اين گونه پاسخ داد: به بازوبند کاپيتاني اهميت نمي‌دهم؛ چرا که در ليورپول تنها يک نفر کاپيتان و او هم استيون جرارد است. آنچه براي من اهميت دارد پيروزي و موفقيت ليورپول است. البته بايد اين را هم بگويم که از بستن اين بازوبند خوشحال شدم؛ چرا که ليورپول نمايش بسيار خوبي داشت و خود من هم در اين پيروزي سهيم بودم. همواره تلاش مي‌کنم تا هر‌ آن چه در توان دارم براي ليورپول صرف کنم. گل زدن در هر ديدار هدف من است و براي رسيدن به آن از جان مايه مي‌گذارم با اين حال مصلحت تيم را بر هر چيز ديگري ترجيح مي‌دهم. اميدوارم که در ديدارهاي آينده هم شانس با ما يار باشد و به پيروزي برسيم. در اين ماه بازي‌هاي حساس زيادي پيش رو داريم. بايد با تيم‌هاي بزرگي چون منچسترسيتي و چلسي بازي کنيم. تلاش مي‌کنيم تا برابر اين دو تيم هم همچون بازي امشب ظاهر شويم.

سوآرز با دو گلي که برابر تاتنهام به ثمر رساند، تعداد گل‌هاي خود را در ليگ جزيره در فصل جاري به عدد 17 رساند تا همچنان در صدر جدول بهترين گلزنان قرار گيرد. اين در حالي است که او چند بازي را هم به خاطر محروميت از دست داد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من محمد رضا خرم روز به عنوان مدیر سایت طرفداران باشگاه لیورپول در ایران تلاش میکنم تا اخبار باشگاه لیورپول را به اطلاع شما هواداران باشگاه محبوب لیورپول برسانم. از همه خواهش میکنم در نظرات خود به تیم های دیگر توهین نکنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام تیم لیگ جزیره بیشتر متنفرید؟
    با توجه به این که احتمال رفتن سوارز از لیورپول زیاده شما چه بازیکنی را جایگزین او میدانید؟
    شما از کدام بازیکن لیورپول بیشتر خوشتان می آید؟
    با توجه به نقل و انتقلات ژانویه به نظر شما لیورپول در چه پستی به بازیکنان بیشتری احتیاج دارد؟
    شما طرفدار کدام تیم ملی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 439
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 517
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,203
  • بازدید ماه : 1,815
  • بازدید سال : 6,485
  • بازدید کلی : 165,457