loading...
سایت طرفداران باشگاه لیورپول
محمدرضا خرم روز بازدید : 33 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

اخرین باری که مارتین کلی جز ۱۱ بازیکن اصلی لیورپول بود مربوط به ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۲ در بازی با منچستر یونایتد بود که او در ان روز از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد.

او در این فصل و در  بازی با شیاطین سرخ در اولدترافورد از بند مصدومیت رهایی یافت و فرصت بازی پیدا کرد و از زمان تا کنون در سه بازی به عنوان یار تعویضی پا به میدان گذاشت.

پس از پیروزی ۴ بر ۱ تیم در مقابل وستهم ، او در بازی تیم زیر ۲۱ سال لیورپول در مقابل تیم زیر ۲۱ ساله بولتون به مدت ۴۵ دقیقه بازی کرد.

او مصمم است که خودش را در برنامه های راجرز در بازی های اینده وارد کند ، او در این باره گفت:” این یک فرصت خوب برای من بود که دقایقی در مقابل وستهم بازی کنم .

 من احساس تندرستی بیشتری می کنم ، من مقداری تمرینات اضافی در هفته های گذشته انجام داده ام و اماده بازی کردن هستم.

مدت زمانی که برای بازگشت به این سطح از امادگی طی شده است بیشتر از انی بوده که من امیدوار بودم که دلیلش این بوده که ما در لیگ اروپا نیستیم یا بازی های زیادی در جام اتحادیه نداشته ایم.

گرفتن فرصت بازی از مربی که در هر بازی بهترین ۱۱ نفر را روانه میدان می کند بسیار سخت است .

من این فرصت را در بازی با وستهم پیدا کردم و حالا نیازمند اینم که روند پیشرفتم را ادامه بدهم و من به سختی کار کرده ام و احساس می کنم که حالا اماده تر از پیش فصل هستم.

 من فکر نمی کنم که به خاطر یک مانع روانی و ذهنی اینطور شده است و من فکر می کنم این بیشتر به خاطر این بوده که من به تندرستی که می خواهانش بودم نرسیده بودم.

 از هر کسی که دچار مصدومیت بلند مدت شده است بپرسید ان ها می گویند که بازگشت به سطح امادگی قبل از مصدومیت بسیار سخت است.

 این موضوع زمان می برد و بازگشت به ان سطح به کُندی انجام می شود و حالا من در نزدیکی اوج امادگی جسمانی و بازی کردنم هستم.

کلی در بازی با وستهم در دفاع چپ و در بازی مقابل زیر ۲۱ ساله های بولتون در دفاع راست بازی کرد.

بیشتر ۵۷ بازی کلی برای تیم اصلی در پست دفاع بوده است و او خود را متعهد برای بازی کردن در هر نقطه ای در این پست برای داشتن دقایق بازی بیشتر می داند.

او افزود: من خوشحالم که در هر جایی از خط ۴ نفره دفاعی لیورپول بازی می کنم ، من فقط باید روی امادگی خودم و انجام کارهای اضافی تمرکز کنم.

 این نمونه ای از کارهای من در زمان انتظار است ، با حفظ ارامش و کسب اطمینان از اینکه وقتی مربی به من فرصتی دیگر برای بازی داد اماده استفاده کردن از ان باشم.

بازی بعدی مردان راجرز در مقابل تاتنهام در وایت هارت لین می باشد ، تاتنهام در حال حاضر در رده ششم جدول است ولی ان ها فقط سه امتیاز با لیورپول که در رده دوم جدول است فاصله دارند.

او در این باره نیز گفت: این یک بازی بزرگ در اخر هفته بعد است و ما روی ان تمرکز کرده ایم ، این یک ازمون برای بازیکنان ماست و ما باید با ان رو به رو شویم ، همه برای جایگاه رقابت می کنند و این یک رقابت سالم است.

  روحیه تیم خوب است ، دوره زمانی کریسمس ما را خواهد ازمود و ما قطعا قدرت ذهنی برای رو به رو شدن با آن را داریم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من محمد رضا خرم روز به عنوان مدیر سایت طرفداران باشگاه لیورپول در ایران تلاش میکنم تا اخبار باشگاه لیورپول را به اطلاع شما هواداران باشگاه محبوب لیورپول برسانم. از همه خواهش میکنم در نظرات خود به تیم های دیگر توهین نکنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام تیم لیگ جزیره بیشتر متنفرید؟
    با توجه به این که احتمال رفتن سوارز از لیورپول زیاده شما چه بازیکنی را جایگزین او میدانید؟
    شما از کدام بازیکن لیورپول بیشتر خوشتان می آید؟
    با توجه به نقل و انتقلات ژانویه به نظر شما لیورپول در چه پستی به بازیکنان بیشتری احتیاج دارد؟
    شما طرفدار کدام تیم ملی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 439
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 935
  • بازدید ماه : 1,547
  • بازدید سال : 6,217
  • بازدید کلی : 165,189