loading...
سایت طرفداران باشگاه لیورپول
محمدرضا خرم روز بازدید : 49 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

 

کاپیتان سه‌شیرها با حضور مقابل تیم ملی آلمان در بازی دوستانه پیش‌رو با رکورد سر بابی مور برابری خواهد کرد.

به گزارش Sky Sports، استیون جرارد پس از بهبودی مصدومیت خفیف خود بار دیگر تیم ملی انگلستان را در 108مین بازی ملی خود رهبری خواهد کرد.

وی پس از دیدار امروز برابر رقیب سنتی، به همراه سر بابی مور فقید پشت سر دیوید بکهام (115 بازی) و پیتر شیلتون (125 بازی) در رده سوم باسابقه‌ترین‌های سه‌شیرها قرار خواهد گرفت.

وی روز گذشته اظهار داشت: من خیلی به خود افتخار می‌کنم و اندکی خجالت زده‌ام زیرا، ما داریم راجع به یک الگو و فاتح جام جهانی صحبت می‌کنیم‏، کسی که برای مردم کشور قهرمان ملی است.

او اضافه کرد: برابری با رکورد او دستاوردی شگفت آور است. من و خانواده‌ام احساس غرور بسیاری داریم

جرارد در مورد آلمان افزود:حریفی باکیفیت در شب 108مین بازی ملی خود خواهم داشت اما، برای من کسب نتیجه مناسب هدف اول است و پس از آن می‌توانم از این بازی با عشق و علاقه یاد کنم.

دیدار فردا در مورد انتقام و یا جبران اتفاق گذشته نیست. هرگاه مقابل آلمان قرار می‌گیرید، می‌خواهید پیروز شوید. ما نیز به دنبال پیروزی و تلاش برای بهبود هستیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من محمد رضا خرم روز به عنوان مدیر سایت طرفداران باشگاه لیورپول در ایران تلاش میکنم تا اخبار باشگاه لیورپول را به اطلاع شما هواداران باشگاه محبوب لیورپول برسانم. از همه خواهش میکنم در نظرات خود به تیم های دیگر توهین نکنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام تیم لیگ جزیره بیشتر متنفرید؟
    با توجه به این که احتمال رفتن سوارز از لیورپول زیاده شما چه بازیکنی را جایگزین او میدانید؟
    شما از کدام بازیکن لیورپول بیشتر خوشتان می آید؟
    با توجه به نقل و انتقلات ژانویه به نظر شما لیورپول در چه پستی به بازیکنان بیشتری احتیاج دارد؟
    شما طرفدار کدام تیم ملی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 439
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 974
  • بازدید ماه : 1,586
  • بازدید سال : 6,256
  • بازدید کلی : 165,228