loading...
سایت طرفداران باشگاه لیورپول
محمدرضا خرم روز بازدید : 29 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانيل استاريج، مهاجم جوان انگليس در تيم ليورپول در اين فصل عملکرد بسيار خوبي از خود نشان داده و در کنار لوئيس سوآرس توانسته است بار گلزني اين تيم را به دوش بکشد.

استاريج در گفت‌وگو با سايت ليورپول عنوان کرد:‌ از بچگي آرزو داشتم که مهاجم شوم. هميشه پيراهن شماره 10 را در کلکسيون خود جمع‌آوري مي‌کردم. در واقع ديدن بازي‌هاي تيري آنري و کريستيانو رونالدو باعث شد که علاقمند شوم که پست مهاجم را انتخاب کنم. هميشه دوست داشتم روزي بتوانم مثل آنها به مهاجم بزرگي تبديل شوم. آنها الگوهاي ورزشي من هستند.

مهاجم جوان ليورپول در ادامه گفت: هميشه دوست دارم چيز‌هاي جديدي ياد بگيرم. يادگيري براي من هيچوقت تمام نمي‌شود. هر روز در تمرين‌ها سعي مي‌کنم که نقاط ضعف خود را تقويت و بتوانم روز به روز پيشرفت کنم. از بازي در نوک خط حمله لذت مي‌برم. اکنون خيلي راحت هستم که در اين پست بازي ‌مي‌کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من محمد رضا خرم روز به عنوان مدیر سایت طرفداران باشگاه لیورپول در ایران تلاش میکنم تا اخبار باشگاه لیورپول را به اطلاع شما هواداران باشگاه محبوب لیورپول برسانم. از همه خواهش میکنم در نظرات خود به تیم های دیگر توهین نکنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام تیم لیگ جزیره بیشتر متنفرید؟
    با توجه به این که احتمال رفتن سوارز از لیورپول زیاده شما چه بازیکنی را جایگزین او میدانید؟
    شما از کدام بازیکن لیورپول بیشتر خوشتان می آید؟
    با توجه به نقل و انتقلات ژانویه به نظر شما لیورپول در چه پستی به بازیکنان بیشتری احتیاج دارد؟
    شما طرفدار کدام تیم ملی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 439
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 826
  • بازدید ماه : 1,438
  • بازدید سال : 6,108
  • بازدید کلی : 165,080